I got my head checked
He aconseguit el meu cap de quadres.
a canvi d’ un avio gegant
It wasn’t easy
But nothing is, noNo va ser facil
Però res ho és, no.
When I feel heavy metal
Quant sento Heavy Metal
And I’m pins and I’m needlesI soc de pins i agulles
Well I lie and I’m easyBueno, jo menteixo i soc facil.
All of the time butTot el temps però
I’m never sure when I need you mai estic segur de quan et necessito.
Pleased to meet you Encantat de coneixet.
I got my head done
He aconseguit el meu cap fet.
When I was young
Quan jo era jove.Its not my problem
No és el meu problema
Its not my problem
no és el meu, PRO-BLE-MA
When I feel heavy metal
Quant sento Heavy Metal
And I’m pins and I’m needles
I soc de pins i agulles
Well I lie and I’m easy
Bueno, jo menteixo i soc facil.
All of the time but
Tot el temps però
I’m never sure when I need you
mai estic segur de quan et necessito.
Pleased to meet you
Encantat de coneixet.
+arale+.+D.jpg)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada